Asociația Națională a Scouților din Moldova

Asociația Națională a Scouților recrutează. Participă la expediții și fă parte dintr-o echipă dinamică

Cristina Parpalov

Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică care își propune să ajute la dezvoltarea copiilor și tinerilor? Ești conștient de faptul că învățarea prin acțiune este modalitatea cea mai eficientă de a vedea și în același timp de a produce schimbare în jurul tău? Vrei să îți demonstrezi că poți să schimbi lumea spre bine? Dacă e DA până aici, înseamnă că ești foarte aproape de echipa ANSM.

Cu ce se ocupă Asociația Națională a Scouților din Moldova?

Asociația Națională a Scouților din Moldova (ANSM) este o mișcare educativă pentru copii și tineri, neguvernamentală, apolitică, nonprofit, constituită prin libera manifestare a voinței persoanelor asociate, bazată pe voluntariat, deschisă tuturor cetățenilor Republicii Moldova indiferent de rasă, credință, naționalitate, sex, conform Principiilor și Legii Scout.

Cei care fac parte din ANSM sunt dedicați unui proces de educație non-formală prin intermediul unui sistem specific de valori. ANSM promovează implicarea și este o școală pentru viitorii lideri. Folosesc dialogul pentru a depăși bariere și pentru a promova toleranța. Promovează dezvoltarea durabilă și se implică în educație pentru pace.

„Ne dorim să avem în echipă persoane entuziaste, motivate să participe și să dedice o parte din timpul liber pentru cei din jur, dar în același timp și pentru propria dezvoltare, care au realizat că pot face mai mult și care își doresc să ca alții să poată beneficia de posibilitatea de a se dezvolta multilateral”, menționează cei de la ANSM.

Persoanele se pot încadra în următoarele departamente:

Secretar General:
– abilități organizatorice și de comunicare;
– punctualitate și precizie;
– flexibilitate și adaptabilitate la diverse activități și context de lucru;
– cunoștințe bune de operare PC, MS Office – WORD, EXCEL;
– cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă (cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj).

Departamentul Resurse Umane:
– empatie;
– ascultare activă;
– adaptabilitate;
– cunoştinţe despre dezvoltarea organizaţională și training;
– abilități puternice de luare a deciziilor.

Departamentul Programe și Activități:
– proactiv;
– atenţie sporită la detalii;
– time management;
– cunoaşterea terminologiei din acest domeniu;
– experienţă în management de proiect.

Departamentul Fundraising:
– capacități de negociere;
– cunoașterea și înțelegerea specificului Metodei Scout;
– abilități de adaptare la situații neprevăzute;
– abilități strategice și de cercetare;
– cunoștințe bune de operare calculator;
– spirit de echipă.

Departamentul Comunicare:
– pasiune pentru tehnologie;
– aptitudini de comunicare orală și scrisă;
– cunoștințe în Social Media;
– cunoștințe bune de operare calculator;
– creativitate, imaginație și spirit organizatoric.

Selectarea candidaților pentru interviu se va efectua până pe data de 25 iunie, iar candidații selectați vor fi invitați la sediul asociației pentru convorbire.

Persoană de contact: Vasile Godoroja – 069950849. Mai multe detalii puteți citi AICI. E-mail: [email protected].