Campania „Europa pentru tine” a costat bugetul de stat peste 9 milioane de lei
Peste nouă milioane de lei, pentru campania de „informare a cetățenilor despre parcursul european al R. Moldova”, denumită „Europa pentru tine”. Cele mai mari sume au fost alocate pentru publicitatea în media TV și pentru panotajul stradal. Resursele financiare au fost alocate din bugetul Cancelariei de Stat. Precizările au fost făcute, pentru AGORA, de reprezentanții Guvernului.
Suma totală pentru desfășurarea campaniei „Europa pentru tine” a constituit 9.458.750 de lei.
Pentru desfășurarea activităților, din cadrul întregului program, a fost contractat operatorul economic „Academia de Comunicare” SRL, precizează, pentru AGORA, reprezentanții Guvernului.
Cele mai mari sume au fost alocate pentru publicitatea în media TV – 1.320.000 de lei și pentru panotajul stradal – 724.100 de lei.
De asemenea, în cadrul campaniei, în perioada 1 – 16 august, s-a desfășurat Programul Educațional „Excursia Europeană”, care a presupus organizarea vizitelor ghidate în capitală pentru peste 2. 500 de copii din întreaga țară. Bugetul acestei activități a fost de 2.776.950 de lei.
Resursele financiare pentru implementarea campaniei au fost alocate din bugetul Cancelariei de Stat.
Printre activitățile desfășurate în cadrul campaniei „Europa pentru tine” se numără amplasarea publicității stradale, plasarea și promovarea materialelor informative pe rețelele de socializare, realizarea de spoturi video și „istorii de succes”.
În plus, au fost plasate articole în presa națională, au fost diseminate materiale informaționale în transportul public, amplasate afișele informative în instituțiile partenere, tipărite și distribuite de ziare.