facebook reactions

Schimbări la Facebook! Butonul LIKE are concurență

Adrian Solonari

Versiune mai nuanţată a butonului Like permite useri-lor să răspundă la materialele din News Feed cu o gamă extinsă de emoţii, precum Love, Haha, Wow, Sad, Angry pe care o pot accesa prin intermediul unei apăsări îndelugate pe mobil şi prin poziţionarea cursorului deasupra butonului de Like pe calculator.

Compania a început să lucreze la ”Reactions” în urmă cu aproape un an, pentru a-i ajuta pe utilizatori să se exprime mai bine când sunt confruntaţi cu materiale controversate de pe Facebook.

ll

„Oamenii share-uiesc tot felul de chestii pe Facebook. Share-uiesc lucruri care-i fac fericiţi, lucruri care-i fac să se simtă trişti, lucruri care îi fac să-şi pună întrebări şi lucruri care-i fac să râdă”, a spus Chris Tosswell, responsabilul pe proiect. 

Totodată, a fost discutat și multașteptatul buton Dislike, însă Mark Zuckerberg a spus că acesta poate fi interpretat greșit: ”Dislike pentru postare ori dislike pentru conținut?”.