Posturile cu acoperire națională vor fi obligate să le ofere gratuit candidaților timp de antenă pentru a-și prezenta programele electorale. Posturile de televiziune le vor acorda 5 minute, iar posturile de radio – 10 minute.
Potrivit declarațiilor cu privire la politica editorială și Concepția privind reflectarea campaniei electorale, televiziunea cu cele mai scumpe minute de publicitate electorală este Prime TV, care percepe 3000 euro/1 minut, fără TVA.
Concurenții electorali vor plăti un pic mai puțin pentru apariții televizate la Publika TV, Canal 2 și Canal 3, care fac parte din General Media Group, unde tariful per minut consituie 2000 euro.
Taxa televiziunilor pentru un minut de publicitate, va fi următorul: JurnalTV – 1750 euro/1 minut, NTV Moldova – 1000 euro, RTR Moldova și ProTV – 600 euro.
Un minut de publicitate la televiziunea publică Moldova1 va costa 500 euro, la TV7 – pînă la 525 euro, în dependență de intervalul de timp. Național4 oferă publicitate la un preț de 250 euro, iar tariful RealitateaTV constituie 100-200 euro.
Potrivit agora.md, cele mai accesibile prețuri sunt la posturile: TVC21 – 50-200 euro, RU TV-150 euro, Accent TV-115-150 euro, AcasaTV-144 euro și EuroTV-120 euro. Tarife mai mici pot fi găsite la AltTV – 60 euro și BusuiocTV-50 euro