coronavirus

DE ULTIMĂ ORĂ

ULTIMA ORĂ! Încă 22 de cazuri noi de coronavirus înregistrate în Republica Moldova. Bilanțul victimelor ajunge la 199

Încă 22 de cazuri noi de îmbolnăvire cu coronavirus au fost înregistrate în Republica Moldova în ultimele 24 de ore. Dintre acestea, patru sunt de import, iar alte 18 cu transmitere locală. Astfel, bilanțul victimelor ajunge la 199. Anunțul a fost făcut astăzi de ministrul Sănătății, Viorica Dumbrăveanu, după ședința Centrului Unic de Comandă. Printre cei infectați se numără și patru angajați medicali din cadrul Spitalului Clinic Republican „Timofei Moșneaga” din capitală.

Mai multe

A fost descoperit cel mai mic dinozaur din lume

12-03-2020 18:27

Oamenii de știință declară că au descoperit cel mai mic dinozaur din lume în nordul statului astiatic Myanmar.

Este vorba despre un craniu asemănător cu cel al păsărilor, prins într-o bucată de chihlimbar vechi de 99 de milioane de ani.

Descoperirea a fost consemnată în prestigiosul jurnal Nature, iar cercetătorii spun că acest dinozaur ar fi avut dimensiuni asemănătoare cu cele ale unei păsări colibri - cea mai mică pasăre existentă.