Facebook

Facebook-ul va primi o nouă interfață

Alexandrina Godiac

Aplicaţia Facebook pentru mobil va primi şi o nouă pictogramă, logo-ul fiind încadrat într-un cerc. Pe desktop, interfaţa va deveni mult mai aerisită şi mai modernă, iar Facebook promite ca aceasta să fie foarte rapidă şi să includă funcţii noi precum posibilitatea de a activa un mod întunecat (dark mode) şi posibilitatea de a te întoarce la News Feed pentru a continua de unde ai rămas, fără ca pagina să se reîmprospăteze.

Compania va pune un accent mai mare pe grupuri, aşa că va dedica un tab separat pentru acestea atât în modul desktop, cât şi în aplicaţia de iOS şi Android. Grupurile devin principala atracţie a reţelei, iar acestea vor primi noi unelte pentru a îmbunătăţi interacţiunile dintre utilizatori.

Facebook va aduce noi opţiuni şi pentru componenta Marketplace, unde utilizatorii pot vinde produse prin intermediul reţelei, în timp ce o nouă funcţie numită „Meet new friends” va oferi sugestii mai bune pentru a cunoaşte persoane noi, în funcţie de interesele comune pe care le aveţi.

La fel, Facebook se va concentra şi pe funcţii care să ofere alternative la servicii de „dating” precum Tinder. Facebook Dating a fost testat în câteva ţări şi va veni în curând şi în alte regiuni. De asemenea, Facebook Dating va integra o funcţionalitate numită „Secret Crush”, care reprezintă o listă de prieteni pe care utilizatorul îi place. Dacă unul dintre aceşti prieteni adaugă utilizatorul respectiv pe lista lor de Secret Crush, sistemul face automat o „potrivire” fără a mai trece prin procesul obişnuit de online dating.